یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 9 بهمن 1400/ شماره 454
احتمال افزایش قیمت های پایه، قوت گرفت، کاهش 93 تومانی نیما طی یک هفته، صرافی در آستانه کانال 24 هزار!، سودای افزایش در قیمت های بازار، پایان هفته برنت با 90 دلار، شروع افزایشی بورس تهران،

احتمال افزایش قیمت های پایه، قوت گرفت
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 28 ژانویه 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، قیمت گروه های مختلف کالایی عمدتا روندی افزایشی داشتند. پ پ ها در هر دو نشریه بیشترین افزایش را داشتند بعد از پ پ ها سبک فیلم و پت بطری بیشترین افزایش را برای خود ثبت کردند. پی وی سی، سنگین فیلم، سنگین بادی، پلی استایرن ها در نشریه آیسیس بدون تغییر بودند.

کاهش 93 تومانی نیما طی یک هفته
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 24 هزار و 506 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 3 بهمن، به 93 تومان کاهش رسید. میانگین روزانه امروز نیز با تکرار قیمت پنجشنبه و در کانال 24 هزار و 400 تومان بود. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس، روندی افزایشی و بدون تغییر دارند و دلار نیمایی هم تا امروز، 93 تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است.

صرافی در آستانه کانال 24 هزار!
دلار صرافی بانک ملی که هفته گذشته را با 434 تومان کاهش و در قیمت 25 هزار و 114 تومان به پایان رساند امروز و اول هفته نیز روندی کاهشی داشت و با مجموعِ 76 تومان اُفت تا ساعت 15.00، 25 هزار و 38 تومان قیمتگذاری شد. اما در مقابل دلار آزاد امروز نیز روند افزایشی داشت و تا 28 هزار و 500 تومان هم پیش رفت ولی با نزدیک شدن به عصر، قیمت آن کاهش یافت و به 28 هزار و 200 تومان رسید تا اختلاف نیمایی و صرافی به 3 هزار و 162 تومان برسد.

سودای افزایش در قیمت های بازار
با توجه به تغییرات قیمت های جهانی، امروز قیمت های بازار نیز عمدتا روندی بدون تغییر یا افزایشی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، قیمت کالاها در گروه های مختلف ترکیبی از کاهش و افزایش محدود یا بدون تغییر بود. گروه پ پ نساجی بدون تغییر تا 200 تومان افزایش و پ پ های شیمیایی نیز همگی، تکرار قیمت روز پنجشبنه بودند. پی وی سی ها 100 تومان کاهش و پت ها 200 تومان افزایش داشتند.

پایان هفته برنت با 90 دلار
برنت معاملات هفته اول بهمن را با 3 دلار افزایش و قیمت 90 دلار به پایان رساند. برنت در مقاطعی از بازار جمعه حتی از مرز 91 دلار هم گذشت، ولی معاملات دیروز با 90 دلار، به پایان رسید. قیمت پایانی برنت: 90 دلار و 3 سنت.

شروع افزایشی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 49 هزار واحد کاهش به پایان رساند، امروز و اول هفته را اما افزایشی آغاز کرد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 29 ‌هزار و 608 واحد افزایش به 1 میلیون و 258 هزار صعود کرد.


 ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟